Vak | Methode |
Aanvankelijk lezen/taal: | |
groep 3 | Veilig leren lezen (2016) |
Voortgezet Technisch Lezen: | |
groep 4 t/m 8 | Lekker lezen (2007) |
groep 3 t/m 8 | Groepslezen/klassikaal lezen en individueel lezen |
Begrijpend lezen: | |
groep 4 t/m 8 | Nieuwsbegrip XL |
Rekenen: | |
groep 1 en 2 | Bas telt mee |
groep 3 t/m 8 | Getal en Ruimte junior |
Taal, Spelling en Woordenschat: | |
groep 4 t/m 8 | Taal Actief 4(2012) |
Engels: | |
groep 1 t/m 2 | Thematisch |
groep 3 t/m 6 | Join in |
groep 7 en 8 | Holmwoods |
Schrijven: | |
groep 3 t/m 8 | Pennestreken |
Aardrijkskunde: | |
groep 5 t/m 8 | Wereldzaken (2013) |
Geschiedenis: | |
groep 5 t/m 8 | Argus Clou (versie 1) |
Biologie: | |
groep 1 t/m 8 | Leefwereld (1999) |
Verkeer: | |
groep 5 t/m 6 | Verkeerskranten van VVN |
groep 7 | Oefenmateriaal voor het theoretisch verkeersexamen |
Bewegingsonderwijs: | |
groep 1 en 2 | Bewegingsonderwijs in het speelllokaal |
groep 3 t/m 8 | Basislessen bewegingsonderwijs deel 1 (toestel) |
Muziek: | |
groep 4 t/m 6 | Meer met muziek |
groep 7 en 8 | Meer met muziek (als ideeënboek) |
Sociale vorming: | |
groep 1 t/m 3 | Kanjertraining |
groep 4 t/m 8 | Kanjertraining |
Seksuele vorming: | |
groep 1 t/m 8 | Wonderlijk gemaakt (2012) |
Creatieve vorming: | |
groep 1 t/m 8 | Uit de Kunst (ideeënboek) |
ICT: | |
groep 1 en 2 | Bas gaat digitaal |
groep 4 t/m 6 | Typetuin |
groep 7 t/m 8 | Programmeren via studio.code.org |